Умови повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».


Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.


Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».


Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.


Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".


Зворотна доставка товарів проводиться за рахунок покупця.


Умови повернення товарів належної якості

Умови для обміну або повернення товару: згідно із Законом «Про захист прав споживачів» товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий:

-Товар не був у використанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин і т.д.

-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування

-збережені всі ярлики та заводське маркування

товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Повернення здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії


Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця:


- проінформуйте на номер  +38067 575 5484 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

- після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.

   

Адреса для повернення:


  • Отримувач - Бондаренко Анастасія Сергіївна 
  • Номер телефону отримувача : +38067 575 5484
  • Адреса поштового відділення отримувача - смт.Врадіївка, Нова Пошта №1(вулиця Героїв Врадіївщини, 162, Врадіївка, Миколаївська область)
  • Вкажіть повну оголошену вартість товару, що відповідає сумі в чеку, який ви отримали після оплати.
  • Не вказуйте "переказ коштів", оскільки ми не зможемо прийняти посилку

Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця:


При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або здійснити повернення проінформувавши нас у перші 24 години.

- проінформуйте за номером  +38067 575 5484 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником за рахунок одержувача;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

– після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку чи надсилаємо інший товар.


Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку


Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.